Feedback fra vores kunder

Vi foretager løbende kundetilfredshedsundersøgelser i de lande, hvor vi arbejder. Her er resultatet af den seneste undersøgelse:

Det positive - hvad synes vores kunder godt om

Vores kunder er mere tilfredse med os end tidligere. Den generelle kundetilfredshed er stadig god. Her opnår vi en score på 34 (23 i 2013). Kundetilfredsheden varierer lidt, afhængig af land og forretningsområde.

68 % af kunderne er tilfredse eller meget tilfredse, og 44 % af vores kunder vil anbefale os til en kollega eller en ven (en score på 9 eller 10 på en skala fra 1- 10).

Ifølge vores kunder er vi er nemme at arbejde med. Kunderne er glade for vores ekspertise og har ingen problemer med det nuværende serviceudbud.

Der er stadig langt til en fremragende kundetilfredshed (en score på 40+ ), men vores mål, som er at være et af de bedste byggefirmaer inden for vores område, er absolut inden for rækkevidde, hvis vi fortsætter vores systematiske arbejde med at forbedre kundetilfredsheden.

Det negative - hvad synes vores kunder mindre godt om

Ifølge vores kunder skal vi være bedre til at tackle problemsituationer i forbindelse med projekter og til at behandle klager. Disse processer tager for lang tid. Desuden kan kvaliteten af vores arbejde forbedres.

Segment- og landecheferne har fået mere detaljerede informationer, så de kan tage fat på de nødvendige udviklingstiltag. Kontakt din chef for yderligere information.

Tekst: Riitta Sippola

Hvad er vi gode til?

  • Nemme at arbejde sammen med
  • Ekspertise

Hvad skal gøres bedre?

  • Vores håndtering af problemsituationer
  • Kvaliteten af vores arbejde
  • Projektledelse

Skala:

  • 40+ = fremragende
  • 20 - 39 godt
  • 0 - 19 tilfredsstillende
  • < 0 utilfredsstillende

15-12-2015

2 personer synes godt om dette